poniedziałek, 13 lutego 2017

Metalowe buty

Dziś zaprezentuję Wam zupełnie coś nowego. Będzie to połączenie metalu ze skórą i gumą. Technikę chainmaille stosowaną przeze mnie wcześniej w biżuterii, tym razem wykorzystałam do stworzenia butów. Sandały wykonałam za pomocą splotu królewskiego przy użyciu miedzianych ogniwek. Przy zapięciu umieściłam ozdobny skórzany chwost w kolorze czarnym. Praca była bardzo czasochłonna, ale w końcu mogę przedstawić jej efekty, o to i one:




 Zapraszam również na mojego Facebooka

2 komentarze:

  1. Ależ niesamowity pomysł! A mnie się wydawało, że moja chainmaillowa spinka do włosów jest oryginalna :( Ciekawi mnie jak się będą nosić, bo wyglądają niesamowicie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Buty jeszcze muszą trochę poczekać aż zrobi się cieplej, wtedy będę mogła je wypróbować. A spinka do włosów naprawdę piękna! Pozdrawiam ;)

      Usuń