sobota, 31 grudnia 2016

Mały Książe

W tym roku miałam przyjemność zrobić świąteczne prezenty dla czterech sióstr. Motywem przewodnim srebrnych bransoletek był Mały Książę, bohater ten jest jednym z ulubionych postaci rodzeństwa. Na jednej stronie okrągłej blaszki wygrawerowałam obrazek Małego Księcia, zaś na drugiej stronie znany wszystkim cytat: "Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu...". Element ten jest wspólny dla wszystkich czterech bransoletek. Wyróżnikiem każdej z nich są natomiast dodatki w postaci matowych hematytów czy też pereł hodowanych lub "czysta" srebrna bransoletka.












Oprócz bransoletek miałam również nietypowe zadanie, ponieważ miałam wykonać dwa męskie drobiazgi. Postawiłam na breloki do kluczy z wygrawerowaną pierwszą literą imienia na blasze z alpaki. Inne elementy zostały wykonane ze skóry w kolorze granatowym oraz z nakrętek do śrubek.









Zapraszam również na mojego Facebooka

2 komentarze: