sobota, 19 marca 2016

Podwodny świat

Kolejna inspiracja w konkursie Kalendarz Royal Stone 2017. Tym razem tematem był podwodny świat. Fantastyczna inspiracja, aż ciężko było się zdecydować co wykonać. Postawiłam na naszyjnik ze szklanym fusingowym wisiorem, oczywiście zrobionym przeze mnie ;) Został on obszyty błękitnymi i granatowymi koralikami. Aby wyróżnić swoją pracę spośród grona innych postanowiłam nie wybierać sznurków do sutaszu, tylko kolorowe wstążki w odcieniach głębi oceanu. Dodatkowo doszyłam na wykończenie małe perełki hodowane, które oddają uroku naszyjnikowi. 

Moją oraz inne, naprawdę wspaniałe, prace konkursowe możecie zobaczyć TUTAJ.

A teraz zapraszam do obejrzenia jak powstawał mój podwodny naszyjnik :)


 Te oto zwinięte wstążki stanowią podstawowe elementy składowe naszyjnika. 


Tak wyglądało przygotowanie wisiorka...


...ułożenie szkła na właściwym miejscu...


... no i w końcu wypalony wisior :)


Następnie wszystko należało ułożyć według projektu i przymocować.


 A tak wygląda gotowy naszyjnik:






Zapraszam również do polubienia mojego profilu na Facebook'u oraz do obserwowania mnie na Instagramie.

5 komentarzy:

  1. Oglądałam inne prace i ten naszyjnik bardzo mi się podobał, dlatego tu weszłam. Czy dobrze zrozumiałam, że wszystkie elementy są przyklejone na Magic? I on to utrzyma?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak, wszystkie elementy są przyklejone Magickiem i jak najbardziej wszystko się trzyma. Podobne naszyjniki ze wstążeczek robiłam ok. 4 lata temu, mam je nadal i nic się z nimi nie stało wszystko trzyma się bez zarzutu. A jeśli chodzi o cięższy wisior, to jest on dodatkowo obszyty koralikami, co dodatkowo wzmacnia jego utrzymanie się.
      Mam nadzieję, że wszystko udało mi się wyjaśnić :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem :)

      Usuń
  3. Dziękuję za informacje. Rzeczywiście, miałam wątpliwości co takiego "zwykłego" kleju, ale skoro trzyma się cztery lata, to jest naprawdę dobry.
    Pozdrawiam, i życzę szczęścia w tym konkursie, i w innych!

    OdpowiedzUsuń