piątek, 2 października 2015

Fusing

Moja nowa miłość fusing! Praca ze szkłem ostatnio całkowicie zawładnęła moją pracownią. Nie mam wielkiego pieca, który pozwolił by mi stworzyć wielkoformatowe przedmioty, za to odkryłam coś znacznie tańszego, idealnego do wykorzystania w warunkach domowych. HOT POT to specjalny piecyk, który wsadza się do mikrofalówki. Wewnątrz jest on pokryty specjalną substancją, która kumuluje ciepło z mikrofalówki, powodując rozgrzanie szła do czerwoności. W ten sposób kawałki potłuczonego szkła do fusingu (musi być to koniecznie ten rodzaj szkła) stapiają się w jeden, dając niesamowite efekty.

Tak wygląda piecyk.

Zaraz po wyciągnięciu z mikrofalówki szkło rozgrzane jest do czerwoności.


A oto kilka moich pierwszych prac.





Dodatkowo do szklanych elementów dodałam zawieszki, tworząc w ten sposób wisiorki. Jak Wam się podobają? Niedługo pojawią się kolejne prace ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz