piątek, 28 sierpnia 2015

Księżniczkowa bransoletka

Jest to jeden z moich pierwszych wyrobów ze srebra. Bransoletka jest bardzo mała i delikatna. Kształtem może przypominać diadem przez co bardzo kojarzy mi się z księżniczkami, skąd jej nazwa. 

Do wykonania bransoletki użyłam różnej grubości srebrnych blaszek. Wokół kamienia znajdują się kuleczki wykonane samodzielnie metodą granulacji. Kamień to labradoryt. Jest to jeden z moich ulubionych kamieni, ponieważ ma przepiękną barwę. W zależności od kąta padania promieni świetlnych zmienia połysk od barwy niebieskiej, przez zieloną, nawet do żółtej. Kamień zakuty jest w cargę (jest to obramowanie, które utrzymuje kamień w jednym miejscu). Zakuwanie jest bardzo istotnym elementem wykończeniowym biżuterii. Dzięki tej technice kamień nie wypadnie, a co najważniejsze nie jest wcale potrzebny do tego klej.


Mam nadzieję, że Wam się spodoba moja księżnieczkowa bransoletka, bo ja polubiłam ją bardzo;)













4 komentarze:

  1. Absolutnie piękna! Ale Ty wiesz, że ja kocham Twoją biżuterię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu ale kojarzy mi się z Czarodziejką z Księżyca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, świetna bajka z dzieciństwa, która po obejrzeniu teraz, wydaje się straszna ;) W sumie coś w tym jest, że się kojarzy z Czarodziejką z Księżyca. Może to przez te opaski z kamieniem, które czarodziejki miały na głowach?

      Usuń