środa, 4 września 2013

Miedziane bransoletki

Kolor miedziany kojarzy mi się z początkiem jesieni, kiedy liście powoli zaczynają zmieniać swoją barwę z zielonych na różne odcienie brązu. Z racji tego, że dla niektórych wakacje się już skończyły, a pójście do szkoły dla mnie zawsze było równoznaczne z początkiem jesieni, postanowiłam wykonać bransoletki w tej kolorystyce. Jednak, żeby nie było nudno dodałam do nich ludowe wzory oraz przepysznie wyglądające babeczki na poprawę humoru, w coraz krótsze i deszczowe dni.

Bransoletki wykonane są z miedzianych blaszek z przezroczystymi kaboszonami. Do tego dodałam różne rodzaje łańcuszków zapinanych tradycyjnie na karabińczyk. Zakończenie każdej bransoletki stanowi malutka blaszka z moim logiem w postaci graweru.

Życzę miłego oglądania! ;)








Tą bransoletkę możesz kupić tutaj




Tą bransoletkę możesz kupić tutaj













Tą bransoletkę możesz kupić tutaj
Tą bransoletkę możesz kupić tutaj












Tą bransoletkę możesz kupić tutaj

1 komentarz:

  1. Ojeej, jakie romantyczne, jakie retro, jakie prawie-vintage! Naprawdę świetne są!

    OdpowiedzUsuń