czwartek, 18 lipca 2013

Wakacyjny naszyjnk - sprzedaż ruszyła!

Po długich oczekiwaniach, w końcu udało mi się uruchomić sprzedaż. Od dziś można kupić moje produkty na portalu Srebrna Agrafka - link znajdziecie na pasku bocznym. Na razie produktów jest niewiele, ale codziennie będę dodawać do sklepu coś nowego. Zapraszam serdecznie do zakupów! :)


Ten naszyjnik możesz kupić tu (klik!)




Modelka: Marta Gałat
















Naszyjnik wykonany ze wstążek w kolorach: ciemno różowym, jasno różowym i jasno zielonym. Całość obszyta jest przezroczystymi, szklanymi koralikami. Na niektórych wstążkowych krążkach, znajdują się szklane kryształki w kolorach zielonym lub różowym. Całość wiązana na kokardkę, za pomocą grubej wstążki w kolorze ciemnego różu.

Postanowiłam zgłosić ten naszyjnik na wyzwanie Kreatywnego Kufra, może tym razem pójdzie mi lepiej niż ostatnio :)




2 komentarze:

  1. Jest śliczny!!! Nie pomyślałam, że ze wstążek można zrobić takie cudo. Muszę twój patent wypróbować koniecznie. Sama gustuje w takich dużych naszyjnikach- niedługo na blogu negatyfffka.blogspot.com umieszczę taki gigant z zamków.

    OdpowiedzUsuń